به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

بهداشت خانه و ساختمان

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

     

    خدمات فنی تهران با بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران ، دارای 4 شعبه در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران است و به صورت شبانه روزی فعالیت میکند. از آنجا که شعبات این شرکت در مناطق چهارگانه تهران مشغول به فعالیت هستند، در کمترین زمان ممکن نیرو را به محل درخواست شده اعزام میکنند.

    این شرکت با بکارگیری پرسنل باتجربه و متخصص و استفاده از جدیدترین تجهیزات و دستگاه ها در امر لوله باز کنی و تخلیه چاه، هدف خود را در خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی قرارداده و متعهد میشود که در کمترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری، محل درست گرفتگی را تشخیص دهد و مشکل را رفع نماید.

    از آنجا که خدمات فنی تهران به کیفیت بالای خدمات خود ایمان دارد این ضمانت را به مشتریان خود میدهد که در صورت عدم رضایت از کار پرسنل، هیچ مبلغی از آنها دریافت نشود.

    یکی از ویژگی های این مجموعه این است که با استفاده از دستگاه های جدید و تمام اتوماتیک، پمپ تراکم هوا و همچنین فنرهای فولادی سر مته دار میتوانند لوله های 5 تا 100 متری سیمانی را هم، باز کنند.

     

    تخلیه چاه تهران

    برای تخلیه چاه فاضلاب ابتدا دهانه چاه را به گونه ای که آسیبی نبیند و خسارتی به آن وارد نشود باز میکنند، سپس شلنگ مخصوص را وارد آن میکنند و عملیات تخلیه سازی را انجام میدهند و پس از اتمام کار، درب چاه را میپوشانند.

    شرکت خدمات فنی تهران، به شما این امکان را میدهد تا عملیات تخلیه چاه خود را با استفاده از دستگاه های پیشرفته، پمپ های فشار قوی و شلنگ هایی به طول ۵ تا ۱۰۰ متر انجام دهید. و از آنجایی که در هر کدام از شعبه های این مجموعه حداقل 3 دستگاه تانکر تجهیز شده و مخصوص به همراه تعداد زیادی نیروی مستقر وجود دارد، عملیات تخلیه چاه فاضلاب شما در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل آن صورت میگیرد.

    توجه داشته باشید که پس از تخلیه چاه در صورتی که نیاز به لایروبی، طوقه چینی، کول گذاری و یا حتی بنایی باشد، اینکار توسط متخصصان خود مجموعه انجام میشود و از این نظر جای هیچگونه نگرانی برای شما نیست.

     

    لوله بازکنی تهران

    لوله بازکنی به منظور رفع گرفتگی لوله حمام، توالت و روشویی انجام میشود که برای انجام آن روش های مختلفی وجود دارد. البته استفاده از این روش ها بسته به نوع گرفتگی و وخامت موضوع تغییر میکند. از جمله این روش ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    لوله بازکنی دستی

    لوله بازکنی با مواد شیمیایی

    لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

    لوله بازکنی با فنر برقی

     

    خدمات شرکت خدمات فنی تهران

    خدمات ارائه شده توسط شرکت خدمات فنی تهران طیف گسترده ای را شامل می شود و میتوان علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد به موارد دیگری نیز اشاره کرد. از جمله این خدمات عبارتند از:

    • تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه های کاملا حرفه ای
    • نشت یابی لوله آب و رفع نم ساختمان
    • لوله کشی ساختمان
    • نصب و تعمیر توالت فرنگی
    •  تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
    • درآوردن اشیای قیمتی نظیر طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه و... از لوله فاضلاب
    • تخلیه چاه بدون وارد کردن خسارت
    • حفر چاه با دستگاه های مجهز و کاملا استاندارد
    • لایروبی کانال فاضلاب، استخرهای عمومی و خانگی و...
    • رفع بوی بد فاضلاب، چاهک آشپزخانه و سرویس های بهداشتی
    • کول گذاری چاه و قنات و مقاوم سازی آنها در برابر لرزش
    • طوقه چینی چاه
    • فنر زنی لوله فاضلاب
    • بنایی جزئی و کلی ساختمان

    سخن آخر

    یکی  دیگر از خدماتی که این مجموعه بزرگ در اختیار شما قرار میدهد این است که در حوزه تخلیه چاه، لوله بازکنی و سایر مواردی که در بالا گفته شد، مشاوره رایگان در اختیار شما قرار میدهد. به منظور استفاده از خدمات این شرکت میتوانید وارد سایت خدمات فنی تهران شوید و از طریق راه های ارتباطی با شعب مختلف این شرکت که در مناطق چهارگانه تهران فعالیت میکنند، ارتباط برقرار نمایید. توجه داشته باشید که تمامی شعب این مجموعه در طول هفته و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

     

    Hosein Bahrami
    دوشنبه 7 بهمن 1398 - 15:50
    بازدید : 585

    گرفتگی لوله های دستشویی، حمام، ظرفشویی موضوعی است که امکان دارد در هر خانه ای اتفاق بیافتد. متاسفانه یکی از علائم نامطبوعی که خبر از وجود این مشکل در خانه میدهد، بوی بد فاضلاب در خانه است. گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن است به دلیل ریختن چربی و خرده ریز در داخل آن و یا نبود شیر گلو باشد. که در ابتدا باید مشخص شود که دلیل گرفتگی لوله چیست تا بشود راه حل متناسب با آن را انتخاب کرد. چرا که بعضی افراد بدون اینکه متوجه دلیل گرفتگی و یا حتی شدت گرفتگی لوله باشند، از روش ریختن محلول اسیدی در لوله استفاده میکنند، این روش گاها نه تنها راه حل مشکل نیست، بلکه حتی در بعضی مواقع باعث میشود که اتصالات لوله ها از همدیگر باز شود و مشکلات بزرگتری پدید آید.

     

     

    انواع روش های لوله بازکنی

    روش های زیادی برای رفع گرفتگی لوله ها وجود دارد. اما استفاده از هر کدام از این روش ها با توجه به نوع گرفتگی لوله و شدت گرفتگی انجام می شود.


    لوله بازکنی دستی

    از قدیمی ترین روش های لوله بازکنی میتوان به استفاده از تلمبه دستی اشاره کرد. روش کار با این دستگاه بسیار راحت است، کافیست لبه تلمبه را چرب کنید و روی مجرای لوله قرار دهید به طوری که کاملا آن را بپوشاند بعد تلمبه را با فشار بالا و پایین کنید تا هوا وارد مجرای لوله شود. اینکار را آنقدر ادامه دهید تا راه آب باز شود.


    لوله بازکنی با محلول های شیمیایی

    شاید باور اشتباه ما این است که با گرفتگی لوله سریعا محلول اسیدی داخل لوله بریزیم. اما فرض کنید یک تیکه پارچه داخل لوله فاضلاب دستشویی افتاده است در این حالت با ریختن اسید مجرای لوله باز نمیشود و فقط اتصلات لوله از بین میرود. پس بهتر است روش استفاده از محلول های اسیدی تنها در شرایط خاص و توسط لوله بازکن انجام شود.


    لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

    استفاده از دستگاه تراکم هوا یکی از روش های دیگری است که برای لوله بازکنی از آن استفاده میشود. این دستگاه شامل یک تلمبه است که زمانیکه تلمبه زده شود، هوا داخل دستگاه جمع می شود.  قرار دادن سر دستگاه داخل لوله گرفته باعث میشود که هوا با فشار قوی وارد لوله  شود و گرد و خاک های اضافی و مواد داخل لوله را به جلو رانده و داخل چاه بریزد و گرفتگی لوله را از بین ببرد. 

     

    لوله بازکنی با فنر برقی

    فنر برقی شامل یک موتور و فنر می باشد که انواع مختلفی دارد. زمانی از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله استفاده می شود که شدت گرفتگی لوله توالت زیاد باشد. در این روش نوع فنر با توجه به به گرفتگی لوله توالت انتخاب میشود و به سر دریل موتور وصل میشود. بعد دستگاه روشن را به آرامی در داخل لوله گرفته فرو میبرند تا به گرفتگی های لوله برسد. فنر دستگاه با حرکت چرخشی خود خاک و سایر گرفتگی ها را به داخل چاه فاضلاب هدایت میکند و به این وسیه باعث میشود تا لوله گرفته باز شود. 
    البته پیشنهاد ما این است که برای استفاده از دو دستگاه تراکم هوا و فنر برقی از تکنسین های مجرب اینکار کمک بگیرید. 

     

    سخن آخر

    امیدواریم که روش هایی که تحت عنوان روش های لوله بازکنی در اینجا مطرح شد برای شما کاربردی باشد و بتواند مشکل شما عزیزان را در این رابطه حل نماید. در صورتی که برای انجام کار لوله بازکنی و تخلیه چاه نیاز به متخصص مربوطه داشتید، میتوانید از شعب چهارگانه لوله بازکنی شمال تهران، لوله بازکنی جنوب تهران، لوله بازکنی شرق تهران و لوله بازکنی غرب تهران کمک بگیرید.

    Hosein Bahrami
    دوشنبه 7 بهمن 1398 - 15:20
    بازدید : 275

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 6
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه